Πριν λίγα χρόνια αν θέλαμε να αναζητήσουμε ένα προϊόν, πραγματοποιούσαμε χρονοβόρες αναζητήσεις καταστημάτων στη google ή τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν περισσότερα online σημεία αναζήτησης, με δυνατότητες όπως να φιλτράρουμε με βάση τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, ενώ σταδιακά ανέκυψε και η ανάγκη προϊοντικής συγκέντρωσης, με άξονες την ταχύτητα και την ευκολία των αγορών του καταναλωτή.

Η συγκέντρωση καταστημάτων-πωλητών που πωλούν προϊόντα σε ένα online πολυκατάστημα ή Mall, με ένα ταμείο για τον καταναλωτή, μπορεί να ορίζεται με την λέξη, “Marketplace”.

Τα πλεονεκτήματα αυτών των αγορών είναι μεγάλα, καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και στο μέλλον θα υπάρχει ολοένα περισσότερη εξειδίκευση, με βάση τις κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών.

Μέσα από αυτά τα κανάλια των marketplaces ή των aggregators, κάποιος μπορεί και πάλι να ξεχωρίσει και να αποτελέσει ο ίδιος κανάλι ή brand. Σύμφωνα με έρευνες, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αυξηθεί 30% εντός διετίας, ενώ το 40% των πωλήσεων θα προέρχεται από marketplaces.

Leave a comment